Printer HP D2360 - ingen kontakt
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 14:41

Problem:

Jeg ville på min HP D2360 printe en side ud fra en hjemmeside; siden lagde
sig i printerkø og blev aldrig printet ud.

Løsningsforsøg:
Jeg ville slette siden fra printerkøen - det skete ikke.
Jeg slukkede printeren og tændte igen: stadig job i printerkø.
Jeg lukkede pc'en ned og genstartede: stadig job i printerkø
Printeren blinkede videre.

Nu har jeg slettet printeren fra listen over printere og derpå forsøgt at
plug-og-play'e den, men pc'en opdager ikke printeren. Printeren blinker
stadig, når jeg tænder den. Der er ikke papir i klemme, der er forbindelse
til PC og der er strøm på.

Har I en ide til en løsning?

Inger

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-01-11 15:44

Inger Buchard skrev:

> Har I en ide til en løsning?

Prøv at sætte den til en anden pc, bare for at se
om det er pc'en eller printeren der laver numre.

Tjek også om driveren er korrekt installeret.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-11 18:10

Tak for input!

Labtoppen kan heller ikke få den til at printe.

Jeg hører et svagt knæk fra printeren, når laptoppen sender en tekst til
printeren, men den blinker og printer ikke ud.
Printerkøen er nu tom, så det er ikke dér, problemet er (længere).

Inger

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 27-01-11 19:33

On 27-01-2011 18:09, Inger Buchard wrote:
> [...]
> printeren, men den blinker og printer ikke ud.
> Printerkøen er nu tom, så det er ikke dér, problemet er (længere).

Du skulle læse manualen. Der står helt sikkert, hvordan du sætter det
hele op.

Mange gange skal softwaren installeres først, og derefter skal printeren
connectes. Det er ret almindeligt, men se manualen

Fra : Peter

Dato : 27-01-11 21:17

"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4d4175d2$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Problem:
>
> Jeg ville på min HP D2360 printe en side ud fra en hjemmeside; siden lagde
> sig i printerkø og blev aldrig printet ud.

Her du prøvet at skifte kablet?

PeterB

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-11 12:54

> Her du prøvet at skifte kablet?
>
> PeterB

Nej, det er det eneste, jeg ikke har forsøgt. Manualen er læst igennem og
løsningsforslagene gennemløbet, jeg er gået tilbage til et gendannelsespunkt
før problemet opstod. Problemet fortsætter.
Kablet må fungere, da et udskrivningsforsøg tænder printeren. Men den
markerer stadig, at den ikke kan/vil printe, med sin blinken. I
kontrolpanelets printeroversigt er printeren klar til brug, og der er ingen
opgaver i kø, selv om jeg lige har sendt een.

Kanhænde man skal spare tiden og købe en anden?

Inger