PCI-netværkskort, lowprofile.
Fra : Abricosicus

Dato : 26-01-11 18:02

Hej !

Er der nogen her i gruppen der kan fortælle mig, hvor jeg kan købe nogle
pci-netværkskort i halv højde til en rimelig pris ?

Det skal bare være noget alm. 54 Mbps.

Jeg har en gang købt noget Asus, der var udstyret med en bracket i fuld
størrelse, men der fulgte en lille bracket med.

Jeg har desværre glemt, hvor jeg købte det, og hvad kortet hed.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 26-01-11 19:22

Abricosicus presented the following explanation :

http://www.shg.dk/Netvaerksadapter(Netkort%2cPrintserver)/ASUS-PCI-G31-Wireless-PCI-adapter-2216508.html

--
/klaus

Fra : Abricosicus

Dato : 26-01-11 20:10

Den 26-01-2011 19:21, Klaus Jørgensen skrev:
> Abricosicus presented the following explanation :

> http://www.shg.dk/Netvaerksadapter(Netkort%2cPrintserver)/ASUS-PCI-G31-Wireless-PCI-adapter-2216508.html

Tak !

mvh

Abricosicus