Foreslag til ny computer
Fra : jarhead

Dato : 12-01-11 19:06

Hej

Jeg vil have mig en ny pc'er (samler selv) og har kigget meget på nettet
mht. bundkort, processor, ram, grafikkort. Men kan ikke blive enig med mig
selv om hvad det skal være. Så derfor spørger jeg Jer. Hvad ville I vælge af
ovennævnte hardware, når prisen bare ikke overstiger 10K?
Det eneste krav jeg har er at det skal være noget Intel/Asus/Gigabyte

Vh.
René

ps. Hvor er det billigst at købe det på nettet her i DK?

Fra : jarhead

Dato : 12-01-11 19:18

Jeg glemte da at skrive at pc'eren skal bruges til PS5 og videoredigering,
så det skal nok være en core i7 processor.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 12-01-11 19:27

Den 12-01-11 19:05, jarhead skrev:
> [...]
>
> Vh.
> René
>
> ps. Hvor er det billigst at købe det på nettet her i DK?

Jeg har en opskrift på en stærk PC her, som bruges af
musikere. De har - ligesom til videoredigering - brug for en
kraftig og stabil computer:
www.indigo2.dk/i2pc/index.htm

Det er en standardkonfiguration. Mange vælger at ændre på
den: Flere harddiske, hurtigere/mere RAM, anden
strømforsyning osv., men som udgangspunkt er den velegnet.

Delene kan du finde fx her:
http://www.pc-lager.dk/
(som er det værksted, der bygger for os)

http://www.proshop.dk/

http://www.shg.dk/

Alle er rimeligt billige og seriøse steder med god support.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030