Ny multifunktions-printer
Fra : Mathias

Dato : 11-01-11 11:29

Hej alle

Jeg er på jagt efter en ny print-scan-kopier maskine med indbygget
netværk og duplex.
Da der godt kan gå lang tid mellem vi printer vil jeg høre Jer ad, om
det stadig er et problem for moderne blækprintere (at de tørrer ud)?
Eller burde jeg investere i en farvelaser i stedet?

På forhånd tak!

Mvh Mathias

Fra : Preben

Dato : 11-01-11 12:48

Den 11.01.2011 kl. 11:28 skrev Mathias <no@no.no>:

> [...]
> det stadig er et problem for moderne blækprintere (at de tørrer ud)?
> Eller burde jeg investere i en farvelaser i stedet?

Jeg har en Canon Pixma 640, som er rigtig god og med trådløst netværk.

http://www.canon.dk/for_home/product_finder/multifunctionals/inkjet/PIXMA_MP640/

Hvis du kører en testudskrift en gang hver anden uge, tørrer patronerne
ikke ud.
Modellen er muligvis udgået, men så find en anden tilsvarende.

--
mvh/Preben

Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-01-11 14:12

Den 11-01-11 12:47, Preben skrev:

> [...]
> patronerne ikke ud.
> Modellen er muligvis udgået, men så find en anden tilsvarende.

Som Preben vil jeg foreslå en eller anden Canon PMxxx model.
Fx MX7600 til 2851 her: http://www.shg.dk/printere.htm

Det er en del penge, når man tænker på at du kan få en
laserprinter fra Brother DCP 9042CDN for 3843 kr.

Men det ene kan selvfølgelig ikke helt erstatte det andet.
Hvis du ikke printer så ofte, så er det nok blæk, du skal gå
efter.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Max

Dato : 11-01-11 12:54

Hej Mathias

> Da der godt kan gå lang tid mellem vi printer vil jeg høre Jer ad, om
> det stadig er et problem for moderne blækprintere (at de tørrer ud)?

Mit forbrugsmønster gør at jeg skal have en blækprinter, men jeg har
så også en sort/hvid laserprinter på netværket. Det giver meget billige
udskrifter af sort/hvid og så er der mulighederne med farver og alt
det der på blækprinteren. Blækprinteren køre ikke ret tit og der kan
uden problemer gå mindst 1 måned.

Max