Forskning: Din kat plager dig til den får ~
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-11 15:34

Det har vi vist allesammen vidst længe

<http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/forskning-din-kat-plager-dig-til-den-faar-sin-vilje>

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ole C

Dato : 05-01-11 15:36

> Det har vi vist allesammen vidst længe
>
> <http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/forskning-din-kat-plager-dig-til-den-faar-sin-vilje>
>
> Med venlig hilsen,
> Kjeld

Og hvad er det lige, det har med edb-hardware at gøre?

--
vh
Ole C

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-11 16:06

Ole C skrev:

> Og hvad er det lige, det har med edb-hardware at gøre?

Det er vel det man smider i hovedet på katten når den hyler?

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-11 15:44

Den 05/01-2011 klokken 15:33, skrev
"Kjeld Nielsen" kjeldn(snabela)ddf(punktum)dk
i <4d24816b$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Det har vi vist allesammen vidst længe

> <http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/forskning-din-kat-plager-dig-til-den-faar-sin-vilje>

> Med venlig hilsen,
> Kjeld

Ups, denne er ved en fejl blevet dobbelt posted til hardware . Sorry.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Kate

Dato : 05-01-11 15:48

"Kjeld Nielsen" kjeldn(snabela)ddf(punktum)dk wrote in

> Det har vi vist allesammen vidst længe
>
> <http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/forskning-din-kat-plager-dig-t
> il-den-faar-sin-vilje>

Det eneste punkt mine aldrig har fået deres vilje, er den med at stå op
midt om natten og fodre. Ikke på vilkår ellers må jeg nok erkende
at jeg er let for dem at manipulere

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-01-11 16:21

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det eneste punkt mine aldrig har fået deres vilje, er den med at stå op
> midt om natten og fodre. Ikke på vilkår ellers må jeg nok erkende

LOL Ja, det er vist alle vi slaver udsat for fra tid til anden, men
mange gange er vi jo heller ikke særligt konsekvente, og giver efter for
kræets plageri.

Mini er udmærket klar over, at vedholdende plageri ikke giver pote, men det
samme gør sig jo gældende med børn i dagens Danmark. Plager de længe nok får
de deres vilje.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats