Ny codec i DVD afspiller
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 25-12-10 14:08

Jeg har en Philips DVD DV-228B, som ikke kan vise de mp4 filer jeg gerne
vil afspille, codec ikke understøttet - kan jeg selv opdatere
afspilleren og lægge flere codec ind ?

Fra : Henning

Dato : 25-12-10 14:10

On Sat, 25 Dec 2010 14:07:55 +0100, Steen Mikkelsen
<sfm@post1.tele.dk> wrote:

>Jeg har en Philips DVD DV-228B, som ikke kan vise de mp4 filer jeg gerne
>vil afspille, codec ikke understøttet - kan jeg selv opdatere
>afspilleren og lægge flere codec ind ?

Det er ikke afspilleren du skal opdatere, men softwaren i dit
operativsystem. Hvad kører du med - Windows?

Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 25-12-10 15:18

Den 25-12-2010 14:10, Henning skrev:

> Det er ikke afspilleren du skal opdatere, men softwaren i dit
> operativsystem. Hvad kører du med - Windows?

Så har jeg udtryk mig forkert, det er en DVD afspiller til at sætte til
et fjernsyn.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-12-10 16:53

"Steen Mikkelsen" <sfm@post1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Så har jeg udtryk mig forkert, det er en DVD afspiller til at sætte
> til et fjernsyn.

Så er du kommet i lidt forkert gruppe

Dk.edb.* grupperne handler meget naturligt om EDB.

DVD-afspillere hører til i news:dk.teknik.dvd

Jan

Fra : jk

Dato : 27-12-10 08:33

<sfm@post1.tele.dk> wrote:

>Jeg har en Philips DVD DV-228B, som ikke kan vise de mp4 filer jeg gerne
>vil afspille, codec ikke understøttet - kan jeg selv opdatere
>afspilleren og lægge flere codec ind ?

http://en.kioskea.net/faq/1103-philips-updating-firmware-or-codec

http://www.support.philips.com/support/find_product.jsp?userLanguage=en&userCountry=fr

DV-228B ser nu ud til at være et internt dvd-drev.

mvh

John