Venter på cache
Fra : Hagar

Dato : 18-12-10 20:13

Hej i gruppen

Jeg ved ikke om jeg er havnet rigtige sted, ellers må man gerne fortælle
hvor jeg ellers skal hen.

Når jeg sidder her og roder, og skal bruge nettet ind i mellem, så sker der
det at det andet program, det kan være hvilket som helst, begynder at hakke
i det, browseren vil ikke starte ordenligt op, og i Goggle står der nede i
venstre hjørne, at den venter på cache. Hvis jeg har noget kørende med lyd
på, så bliver det åndsvagt at høre på, det bliver hakket i stykker.

Hvad kan det være der er galt?

Kim

Fra : Ole C

Dato : 18-12-10 20:44

Hagar skrev blandt andet:

> [...]
> Goggle står der nede i venstre hjørne, at den venter på cache. Hvis
> jeg har noget kørende med lyd på, så bliver det åndsvagt at høre på,

Aner det ikke - men umiddelbart lyder det mere som et problem med dit
styresystem (hvilket?) end noget der har med hardware at gøre.
Inden du gentager spørgsmålet med lidt flere detaljer i den relevante
gruppe - formentlig Windows? - er det nok en god idé at kigge i Joblisten om
der er processer der "æder" din maskines kræfter. For du har vel allerede
gennemscannet maskinen for virus og andet snavs?

--
vh
Ole C

Fra : Hagar

Dato : 18-12-10 21:56

"Ole C" skrev i meddelelsen

Hagar skrev blandt andet:

> [...]

der er processer der "æder" din maskines kræfter. For du har vel allerede
gennemscannet maskinen for virus og andet snavs?

Det er Windows 7 Ultima jeg kører med, jeg scanner hver dag for skidt. Efter
hvad jeg kan se, så er der ikke fremmede sager i joblisten, men det kunne
måske være at problemet er kommet efter en update af Chrome, men jeg aner
det ikke, men sammenfaldet med opdateringen, og hvornår problemet er opstået
er ret sammenfaldende, så jeg prøver en anden gruppe.
Tak for hjælpen.

Kim