Emachines
Fra : Erik

Dato : 05-12-10 16:41

Jeg har købt en ny PC, en Emachines ET1840, som kører godt.
Jeg troede oprindeligt, at Emachines var en produktlinie af Acer, men det er
vist ikke tilfældet.
Jeg kender ikke noget til Emachines overhovedet - bortset fra min nye PC.
Er der nogen erfaring i gruppen med dette fabrikat??
Mvh
Erik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-12-10 17:15

Erik udtrykte præcist:
> Jeg troede oprindeligt, at Emachines var en produktlinie af Acer, men det er
> vist ikke tilfældet.

Noget hmå det have med Acer at gøre
http://www.acer-group.com/public/index/services_main.htm

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 09-12-10 14:15

> [...]
>Jeg kender ikke noget til Emachines overhovedet - bortset fra min nye PC.
>Er der nogen erfaring i gruppen med dette fabrikat??

Jeg købte selv en eMachines for et års tid siden, og undersøgte lige præcis
hvem der stod bag eMachines, og fandt jeg faktisk ud af at Acer ejer
eMachines:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2176056,00.asp

Mvh.

Michael