farvede kabler? farvede usb,
Fra : Lauge B

Dato : 30-11-10 21:49

Jeg er desperat på udkig efter en forhandler der har et rigt udvalg af
farvede kabler.

Jeg har virkeligt brugt lang tid på edbpriser og tre af de store danske
hardwareforhandlere , men det er ligesom ikke noget der er prioriteret at
oplyse om noget så gement som kabler.

Jeg er ikke ude efter guldrandede kabler med platin på stikkene, bare
almindelige rimelige kabler i farver!

I disse livsstils tider burde der være mindst een dansk forhandler der fik
en god indtjening på at opfylde lige netop dette behov.

Mvh. Lauge

Fra : Jesper Lund

Dato : 30-11-10 23:56

Lauge B wrote:

> Jeg har virkeligt brugt lang tid på edbpriser og tre af de store danske
> hardwareforhandlere , men det er ligesom ikke noget der er prioriteret
> at oplyse om noget så gement som kabler.

Hvis du søger specielle kabler (eller specielle farver på kabler), kan
jeg anbefale eBay. Sælgerne er generelt ret gode til at oplyse om deres
produkter.

Netværkskabler i forskellige farver kan du også finde hos f.eks. AV-
Connection
<http://www.av-connection.dk/?ML=381>

--
Jesper Lund

Fra : Lauge B

Dato : 01-12-10 16:01

On Tue, 30 Nov 2010 22:55:57 +0000, Jesper Lund wrote:

> [...]
> produkter.
>
> Netværkskabler i forskellige farver kan du også finde hos f.eks. AV-

Selvfølgelig! jeg ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på ebay i første
omgang. Det gør jeg. Tak.