er den en der ved det her
Fra : Jens Koch

Dato : 30-11-10 19:50

jeg har en pc det smider sin cd rom drev hele tiden hvorfor gør den den det
jeg køre med vista på den
det er en stasoner pc

Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis
beskadiget eller mangler. (Kode 39)

Klik på 'Kontroller for løsninger' for at sende data om denne enhed til
Microsoft og for at se, om der findes en løsning.

Fra : Mcwm

Dato : 30-11-10 19:57

Den 30-11-2010 19:49, Jens Koch skrev:
> [...]
>
> Klik på 'Kontroller for løsninger' for at sende data om denne enhed til
> Microsoft og for at se, om der findes en løsning.

forsøg først at fjerne driveren og lad windows finde den på ny. Se
ellers mit svar til dig, i den anden tråd du oprettede ang. samme.

Venligst
Mcwm