Rescue filer
Fra : ET

Dato : 24-11-10 08:12

Hej Gruppe
Jeg er kommet til at formatere en forkert disk (ja det er rigtigt) Er der
nogen mulighed for at gendanne filerne. Disken er en ekstern harddisk til
video. Sony HDD. Jeg ser den på min PC som et drev.
Erik Thorsen

Fra : Ole C

Dato : 24-11-10 08:20

http://www.pcinspector.de/default.htm?language=1

--
vh
Ole C

Fra : Rado

Dato : 24-11-10 14:31

On Wed, 24 Nov 2010 08:19:54 +0100, "Ole C" <mail@olec.invalid> wrote:

>http://www.pcinspector.de/default.htm?language=1

Og hvis ikke den virker, så prøv et andet program. Den kan ikke altid
finde ud af det selvom det er muligt at gendanne filerne.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : ET

Dato : 24-11-10 14:58

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.pcinspector.de/default.htm?language=1

Takker. Det virkede fint. Det tager sin tid men pyt. Bedre sent end aldrig.
hilsen erik thorsen

Fra : Ole C

Dato : 24-11-10 20:39

ET skrev blandt andet:

> Takker. Det virkede fint. Det tager sin tid men pyt. Bedre sent end
> aldrig.

Selv tak - og tillykke.

--
vh