Søger et (billigt) "Photoconductor kit" ti~
Fra : Fillip Laursen

Dato : 23-11-10 23:07

Hej NG

En Lexmark E330 er lige nået til ca. 28800 print også melder den at der skal
et nyt "Photoconductor kit" til (et kit kan køre op til 30000 sider).
Den har udprintet som en drøm indtil denne melding. Stoppede uden forvarsel.
Er der nogen der ved hvor dette kit kan fåes til rimelige penge? (Under
400,-).

Mvh
Fillip

Fra : Max

Dato : 23-11-10 23:43

Hej Fillip

> Den har udprintet som en drøm indtil denne melding. Stoppede uden
> forvarsel. Er der nogen der ved hvor dette kit kan fåes til rimelige
> penge? (Under 400,-).

Med en levetid på 30.000 print er 400 kr. da meget billigt.

Max

Fra : Fillip Laursen

Dato : 24-11-10 19:09

> Hej Fillip

> Med en levetid på 30.000 print er 400 kr. da meget billigt.
>
> --
> Mvh
> Max
Ja du har sq ret. Det var næringssorgen der gik op i min.
Mvh
Fillip

Fra : Max

Dato : 24-11-10 19:28

Hej Fillip

> Ja du har sq ret. Det var næringssorgen der gik op i min.

Med det forbrug er det langt mere relevant at kikke på
prisen på papiret du bruger, der kan ligge en besparelse der.

Max