Søges: Medion 11,6" notebook E131
Fra : erling

Dato : 13-11-10 19:46

Hej.
Er der nogen der ved/har set, om der skulle stå en
sådan Notebook i en Aldi butik et sted i landet?
Den blev solgt i maj måned 2010, så der er nok ikke
store chancer for at finde den mere som ny.
Men håber er jo lysegrønt
mvh
erling s.

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-10 13:35

Den 13-11-2010 19:45, erling skrev:
> [...]
> sådan Notebook i en Aldi butik et sted i landet?
> Den blev solgt i maj måned 2010, så der er nok ikke
> store chancer for at finde den mere som ny.
Næ men netshoppen har en 10"
http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE++E1221+%28MD+97522%29/30011267A1?category=netbooks

Fra : erling

Dato : 14-11-10 13:46

Den 14-11-2010 13:34, Paul Østerby Sørensen skrev:
> Næ men netshoppen har en 10"
> http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE++E1221+%28MD+97522%29/30011267A1?category=netbooks

Ja, det ved jeg, men det skal være den omtalte, da den har en
skærmopløsning på 1366x768, det har den 10" ikke.
/erling

Fra : Joeb

Dato : 14-11-10 17:17

"erling" <erlings_mail@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det ved jeg, men det skal være den omtalte, da den har en
> skærmopløsning på 1366x768, det har den 10" ikke.
> /erling

Jeg har tidligere haft held med at ringe til ALDIS hovedkontor i Kolding,
hvor de er ret flinke til af finde ud af sådan noget.
Jeg har også tidligere fået dem til at sende en til "min by" fra en anden
forretning, hvor de havde en på lager.

Kanon service

Mvh. JL

Fra : erling

Dato : 14-11-10 17:58

Den 14-11-2010 17:16, Joeb skrev:
> [...]
> Jeg har også tidligere fået dem til at sende en til "min by" fra en
> anden forretning, hvor de havde en på lager.

Tak for info.
Jeg vil prøve at kontakte dem i morgen.
Det kan jo være der findes en et sted.
Fik et svar fra Medion.dk i dag, da jeg også havde forespurgt der,
men de havde ingen på lager.
/erling