Lydkort hakker
Fra : Martin

Dato : 05-11-10 13:17

Hej
Jeg har et problem med lyden på min pc, den hakker på en lidt underlig måde.
"I kry-y-ydset har jeg højrevigepligt, det vil sig-g-ge at jeg skal holde
tilbage for trafik-k-k der kommer fra højre"
Driveren er den sidst nye, og der er ikke nogen processer der sløver
maskinen (vil jeg da ikke tro, efter der er lukket så meget som muligt)
Problemet er der, hvad enten det er musik, netradio, film eller andet med et
lydspor.
Bundkort: Intel D101GGC
1 Gb ram
Pentium D 830 proc.
Onboard ATI SB450 high def. audio
XP DK incl. SP3

Hvem har en god ide ?

Martin

Fra : Sune

Dato : 05-11-10 13:21

On Fri, 5 Nov 2010 13:17:22 +0100, "Martin"
<martinsolkaerSLETTES@gmail.com> wrote:

>Problemet er der, hvad enten det er musik, netradio, film eller andet med et
>lydspor.

Er det kun i WMP eller også i andre programmer? VLC feks.?

Mvh
Sune

Fra : Martin

Dato : 05-11-10 15:42

"Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> skrev i en meddelelse

> Er det kun i WMP eller også i andre programmer? VLC feks.?
>
> Mvh
> Sune

Det optræder i alle programmer hvorfra der afspilles lyd, dvs. både WMP,
Winamp, Nero Showtime, og i mit teoritrænings program

Martin