Ny medarbejder tilbud.
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-10 00:04

Så har man modtaget det nye medarbejder tilbud og den kraftigste pc'er man
kan vælge er denne her.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/12454-12454-3329740-64546-64546-4162190-4262653.html

Har denne pc'er de krag man i dag har til en gamer pc.

Skal jeg holde mig langt fra denne pc'er.

mvh kimila.

Fra : Kurd

Dato : 30-10-10 00:44

Fra : Mendoza

Dato : 30-10-10 14:36

"Kurd" wrote in message

> [...]
>
> Skal jeg holde mig langt fra denne pc'er.
>

> mvh kimila.

Har denne pc'er de krag man i dag har til en gamer pc. ?

krav

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-10 10:12

"kimilar" <kimilar at gmail dot com> skrev:

> Skal jeg holde mig langt fra denne pc'er.

Den eneste pc jeg har haft problemer med, var en HP Pavillon. Den
fik skiftet dvd-drevet kort efter jeg fik den, men ødelagde
senere to af de bedste dvd-drev jeg nogensinde har haft (som før
sad i en anden pc).

Hvad software angår, havde HP udstyret den med deres egne
specialprogrammer samt Norton. Da jeg efter lidt besvær fik
fjernet Norton, fyldte det præinstallerede system halvt så meget,
og pc'en kørte dobbelt så hurtigt. Da jeg senere lagde et helt
nyt XP-system ind i stedet for det præinstallerede og kun
tilføjede de programmer jeg skulle bruge, kørte systemet igen
dobbelt så hurtigt som før - altså i alt ca. 4 gange så hurtigt
som ved anskaffelsen.

--
Bertel

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-10-10 10:36

kimilar frembragte:
> http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/12454-12454-3329740-64546-64546-4162190-4262653.html
>
> Har denne pc'er de krag man i dag har til en gamer pc.
>
> Skal jeg holde mig langt fra denne pc'er.

Jeg oplever at deres garatireparationer for tiden er på et meget
dårligt niveau.

Ders bærbare liger dårligst i denne liste
http://www.icuriousmedia.com/blog/toshiba-has-the-most-reliable-laptops-1322.php

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-10-10 17:57

"kimilar" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg ved ikke om du skal holde dig fra den men til en GamerPC er den nok
lige i den svage ende, på grund af GF og strømforsynningen.
Den kan godt spille de nye spil men ikke med alt blær slået til og i høj
oplæsning, og til HP's pris er den alt for dyr.

Mvh
Kurt

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-10-10 23:15

> [...]
>
> Har denne pc'er de krag man i dag har til en gamer pc.
>
> Skal jeg holde mig langt fra denne pc'er.

Som gamer pc er grafikkortet ikke toppen af poppen. Det kan gå, men jeg
ville kigge efter en med bedre grafikkort, også selvom det betyder en
svagere CPU.

mvh Frank