Volt på nyt grafikkort?
Fra : Fynbo

Dato : 13-10-10 16:33

Hej.

Jeg er på udkig efter et nyt grafikkort til min P4 - 3.2ghz og har kigget
lidt på dette kort fra Asus
http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=pAsBPAoZ7MObqZTY&templete=2 men mit
bundkort understøtter kun 0,8 og 1,5 V kort.

Er der nogen der kan sige mig om dette grafikkort er understøttet eller
måske har et andet kort de vil anbefale?

Det skal ku trække Far Cry og Need for speed o.lign. spil.

Kan ikke lige finde Volt nogen steder.

Fynbo

Fra : jk

Dato : 13-10-10 19:47

On Wed, 13 Oct 2010 17:32:40 +0200, "Fynbo" <clanusa@gmail.com> wrote:

> [...]
>måske har et andet kort de vil anbefale?
>
>Det skal ku trække Far Cry og Need for speed o.lign. spil.

Der er ikke fremstillet AGP kort for mindre end 0.8 volt. Det endte
AGP på. De laves jo næsten ikke mere. Så sikkerheden skulle være der.
Jeg har ikke forstand på spil.
Flotte specs.

mvh

John

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-10-10 22:44

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> måske har et andet kort de vil anbefale?
>
> Det skal ku trække Far Cry og Need for speed o.lign. spil.

Kortet er enten 0,8 eller 1,5 som er standard nu. De gamle 3,3 v kort kan
slet ikke køre med de hastigheder, så der skulle ikke være noget problem i
at købe det ønskede.

Kurt

Fra : Fynbo

Dato : 14-10-10 15:46

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> slet ikke køre med de hastigheder, så der skulle ikke være noget problem i

Tak for svarene til begge.

Fynbo