Fly lander på Hareskovsvejen
Fra : Otto

Dato : 14-10-10 18:46

Jeg mener at kunne huske, at der i forbindelse med dyrskuet på Bellahøj
landede et fly på den vej, der i dag hedder Hillerødmotorvejen, men som
vi i sin tid kaldte Hareskovvejen.
Hvornår var det, og hvad var anledningen med flyet?

Mvh. Otto

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 14-10-10 19:24

"Otto" skrev :
> [...]
> i sin tid kaldte Hareskovvejen.
> Hvornår var det, og hvad var anledningen med flyet?

Det må være denne begivenhed du tænker på:
Se side 13 på:
http://notes2d.semaphor.dk/hotel/zonen/zoneweb.nsf/aa2d63c6d52d81afc125698b00753221/0a233e648384e815c1256d0b00300fcc/$FILE/ZoneNyt%202009.pdf

Mvh
Svend-Erik Lindberg

Fra : Otto

Dato : 15-10-10 03:21

Svend-Erik Lindberg a écrit :

> Det må være denne begivenhed du tænker på:
> [...]

Tak, det var dog utroligt, at du kunne finde denne artikle