Medlemsnummer : 124928
Superpoint : 1143

Medlemsdato : 18-11-2003
Seneste login : 21-03-2017
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er nu pensionist og tidligere jurist - og har
store interesser indenfor teater og film m.v. Jeg
fandt tilfældigt frem til Jer,da jeg i det små er begyndt at interessere mig for slægtsforskning,sær-
lig fordi jeg leder efter min farmor,der forsvandt lige
efter min fars fødsel. Jeg bor alene og er en ivrig
naturmenneske og cykler derfor meget (har aldrig
haft bil).
Nu nævnte jeg godt nok at min hovedinteresse var
film og teater,men jeg har spillet meget clarinet og
altsax før i mit liv,men gik i stå; musikinteressen er
næsten en selvfølge - jazz.Mht. til teater har jeg
selv stået på de skrå brædder.