Ram
Fra : Per A. Hansen

Dato : 30-09-10 12:22

Hej,

I et Windows-7 system har jeg 4 GB DDR-3 ram Dual C, 665 MHz.
K an det køre sammen med et par klodser af typen:
Corsair xms2 ddr2 - 5-5-5-18 800 mhz?

Mch. Per Hansen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-09-10 14:01

"Per A. Hansen" <perhansen@energimail.dk> crashed Echelon writing

> I et Windows-7 system har jeg 4 GB DDR-3 ram Dual C, 665 MHz.
> K an det køre sammen med et par klodser af typen:
> Corsair xms2 ddr2 - 5-5-5-18 800 mhz?

Nej. Kun hvis bundkortet specifikt har samtidig DDR2 og DDR3 understøttelse
i forskellige banke.

Normalt kører understøtter bundkort kun den ene type af RAMen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Per A. Hansen

Dato : 01-10-10 08:08

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> understøttelse
> i forskellige banke.
>
> Normalt kører understøtter bundkort kun den ene type af RAMen.

Tak for svaret

/PH