Nyt 'grej' i hvid PC-farve ?
Fra : Jane

Dato : 20-09-10 18:12

?Hej!

Jeg står med en nogle forsikringspenge i slutningen af den kommende uge, og
har netop været ude for at ville købe mig et nyt tastatur, herunder blev jeg
klar
over der var et problem, at alt i dag kan kun fåes i sort og lidt i
alufarvet, vel hjemme igen har jeg afsøgt 'nettet', for at få bla.
tastaturet, men også et kabinet i den ønskede farve, det viser sig på det
nærmeste umuligt, er der nogen herinde som har et 'link', til nogle gode
steder.

Evt. til udlandet, selvom det er trist, når vi har masser af 'butikker i
vort eget land.

Det er den hvidefarve, alle PC'er havde for 10 år siden I kender den
allesammen.

Jane

Fra : PostMan

Dato : 21-09-10 07:42

Jane forklarede den 20-09-2010:
> [...]
> eget land.
>
> Det er den hvidefarve, alle PC'er havde for 10 år siden I kender den

Hejsa

Her er 3 firma'er som stadig producere hvid kabinetter

http://www.chieftec.com/BG02.html
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=NA==
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjI=
http://global.aopen.com/Products.aspx?id=44

Hvis du finder en model, som du kan li, så kan du jo tjecke på
edbpriser.dk og der skulle være en dansk forhandler.

Hvis en forhandler føre det mærker man søger, så kan de som regle
bestille det kabinet hjem.

der findes også lidt i forvejen på edbpriser med søgning på
kabinet+hvis
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=kabinet+hvid&sp=all&s=popularity&qt=All&nf=specifictaxonomy%3a%5eHardware%7c2%2fKabinet%7c22%24

Håber du finder noget!

PostMan

Fra : Jane

Dato : 21-09-10 21:59

?Hej Post,, Ja udvalget er unægteligt større hvis man har de sorte tanker,
nogle af dem kan være pæne nok, men så har de plads til diskettedrev, eller
har kun en lille strømforsyningsmulighed, denne maskine skal bare 'ose' af
POWER! tak hidtil
Jane

Fra : Theilo

Dato : 02-10-10 23:09

"Jane" <jornhansen_2@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> diskettedrev, eller har kun en lille strømforsyningsmulighed, denne
> maskine skal bare 'ose' af POWER! tak hidtil

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=kabinet+hvid&sp=all&pid=39721

Hvad med denne her, jeg har selv sådan en og jeg har ikke haft problemer med
at sætte andre ting i den.
300w psu kan udskiftes uden de store problemer, hvis den er for lille.

Theilo