Canon MP640 igen
Fra : Jet

Dato : 10-09-10 05:50

Jeg har en sådan ny, kikker i manualen (Før du begynder) side 3 og
der er billede (B) 8 cm cd-r-adapter og (C) cd-r-bakke hvor ligger den
eller er det ikke standardudstyr, men ekstratudstyr intet er nævnt
derom ?

/jet

Fra : Jet

Dato : 10-09-10 05:54

On 10 Sep., 14:50, Jet <jetro...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der er billede (B) 8 cm cd-r-adapter og (C) cd-r-bakke hvor ligger den
> eller er det ikke standardudstyr, men ekstratudstyr intet er nævnt

Er fundet lå i kassen mellem 2 stk pap !

Så skal jeg bare finde ud af hvor den skal anbringes ?

/jet

Fra : Kurd

Dato : 10-09-10 14:27

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /jet

Er fundet lå i kassen mellem 2 stk pap !

Så skal jeg bare finde ud af hvor den skal anbringes ?

Fortæl bare videre om, hvad du oplever. Gab.

Fra : steen

Dato : 10-09-10 14:56

Jet wrote:
> Er fundet lå i kassen mellem 2 stk pap !
> Så skal jeg bare finde ud af hvor den skal anbringes ?

Ja det er faktisk underligt at de ikke skriver noget om det i manualen
(såvidt jeg lige kunne se). Jeg har selv denne maskine.
Men du åbner fronklappen og inde bagved sidder endnu en klap som kan lukkes
ned til vandret. Den er ca. 4 cm høj. Hvis du klapper den ned, så kan
cd-printpladen stikkes derind.
Men hvis du vælger "DVD/CD" i selve printerens menu, så vil du få et billede
på den lille skærm der viser hvor du skal sætte cd-printpladen ind henne, og
hvilken side der skal vende op og ned osv.

Mvh Steen

Fra : Preben

Dato : 10-09-10 15:10

Den 10.09.2010 kl. 15:55 skrev steen <steen@steenmartin.dk>:

> Ja det er faktisk underligt at de ikke skriver noget om det i manualen
> (såvidt jeg lige kunne se).

Mærkeligt, det står da i min manual (Advanced Guide)
Advanced Guide > Printing on DVD/CDs > Printing on the Label Side of
DVD/CDs
--
mvh/Preben

Fra : steen

Dato : 10-09-10 23:10

Preben wrote:
> Mærkeligt, det står da i min manual (Advanced Guide)
> Advanced Guide > Printing on DVD/CDs > Printing on the Label Side of
> DVD/CDs

Er det en engelsk manual?
Jeg har ingen der hedder Advanced Guide.
Printeren er købt hos ElGiganten.

Mvh Steen

Fra : Preben

Dato : 11-09-10 06:16

Den 11.09.2010 kl. 00:09 skrev steen <steen@steenmartin.dk>:

> Er det en engelsk manual?
> Jeg har ingen der hedder Advanced Guide.
> Printeren er købt hos ElGiganten.
>
> Mvh Steen

Det er ikke en papirmanual, den installeres sammen med de andre ikoner.
Ja, den er på engelsk og findes samme sted som den danske, elektroniske
manual.

--
mvh/Preben

Fra : Jet

Dato : 10-09-10 08:39

On 10 Sep., 17:09, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Mærkeligt, det står da i min manual (Advanced Guide)
> Advanced Guide > Printing on DVD/CDs > Printing on the Label Side of
> [...]

Jeg har kikket i den danske version, der står intet, men vha. Steen
fandt jeg løsningen tak.

/jet