Canon Pixma MP 640 Error U071
Fra : Jet

Dato : 06-09-10 04:53

Jeg har fået min nye MP 640 Error U071 det er de 2 sorte ink
patroner. Hvordan løser jeg det problem ?
Der er 2 stk sorte en lille BK521 og en stor PGBK520.
Jeg har selvfølgelig tjekket at de er sat korrekt ind m.v.

/jet

Fra : Jet

Dato : 06-09-10 06:14

On 6 Sep., 13:52, Jet <jetro...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Der er 2 stk sorte en lille BK521 og en stor PGBK520.
> Jeg har selvfølgelig tjekket at de er sat korrekt ind m.v.

skiftede den lille sorte ink BK521 og nu kører det, ergo det er ikke
alle
ink patroner der er OK !

/jet

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-09-10 17:59

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> /jet

skiftede den lille sorte ink BK521 og nu kører det, ergo det er ikke

Var det original patron eller uoriginal?

Kurt

Fra : Jet

Dato : 07-09-10 02:35

On 6 Sep., 19:59, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:

> [...]
> ink patroner der er OK !
>
> /jet
>
> Var det original patron eller uoriginal?

Det var en kompatibel som alle skriver også Canon man kan bruge, idet
jeg kan se at de laves på samme fabrik, som Gråsten salater laver til
f.skel. med og uden navn på
/jet

Fra : Mogens

Dato : 07-09-10 16:04

Den 07-09-2010 10:35, Jet skrev:

> Det var en kompatibel som alle skriver også Canon man kan bruge, idet
> jeg kan se at de laves på samme fabrik, som Gråsten salater laver til
> f.skel. med og uden navn på
> /jet

Og hvordan er det lige at du konstatere at de er lavet på samme fabrik?

Mogens

Fra : Jet

Dato : 07-09-10 11:39

On 7 Sep., 18:03, Mogens <willemoesgadefjer...@gmail.com> wrote:

> Og hvordan er det lige at du konstatere at de er lavet på samme fabrik?

ad Gråsten salater, har været i DR Rabatten

Fra : Mogens

Dato : 07-09-10 18:47

Den 07-09-2010 19:39, Jet skrev:

> ad Gråsten salater, har været i DR Rabatten

Jeg vil ikke have en printer der skriver med salat.....

Mogens