Canon Pixma MP490 eller MP495
Fra : Jet

Dato : 31-08-10 02:29

Jeg står og skal købe ny printer og er blevet anbefalet MP490 men ser
nu at den erstattes af MP495 der først
kommer sidst i september 2010 kan fåes nu i USA.
Er der andre printerere at få og hvilket mærke, der ikke bliver
udrangeret lige med det samme som MP490 bliver.

PS! jeg udskriver højst 5 print/dagligt og er glad for min USB-
tilslutning.

/jet

Fra : Klaus H

Dato : 31-08-10 15:21

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse news:2ea47b20-8bae-4746-9c72-f3fec99cc1b3@t2g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Prøv at se: http://politiken.dk/tjek/digitalt/computer/1045776/tjek-om-din-printer-er-en-blaeksluger/
Klaus H

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-08-10 22:16

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Selv om der kommer en ny model kan du roligt købe MP490, hvis den opfylder
dit behov. Som Klaus H henviser til, er den samtidig også rimelig i prisen
på blæk. Endnu billigere bliver det, hvis du køber uoriginale patroner hjem
fra Tyskland. Så er der endog mange penge at spare.

Kurt

Fra : Jet

Dato : 01-09-10 00:16

On 1 Sep., 00:15, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> på blæk. Endnu billigere bliver det, hvis du køber uoriginale patroner hjem
> fra Tyskland. Så er der endog mange penge at spare.

Tak jeg nåede at læse Tænk's test og har valgt en Canon MP640
Patronerne har jeg set de er billigst her !
http://stores.ebay.co.uk/TheInkSquid
nogen der er billigere ?

/jet

Fra : Torben \(8381 Tilst\~

Dato : 03-09-10 13:05

> [...]
>
> Kurt

Tak jeg nåede at læse Tænk's test og har valgt en Canon MP640
Patronerne har jeg set de er billigst her !

http://www.trykspar.dk/shop/index.php?main_page=index&cPath=65_66_67&sort=20a&page=3

Sammen med en chipresetter og chip fra de originale flyttes over

--
/Torben

Fra : Jet

Dato : 04-09-10 07:54

On 3 Sep., 15:05, "Torben \(8381 Tilst\)"
<torben.f...@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
>
> Prøv :http://www.trykspar.dk/shop/index.php?main_page=index&cPath=65_66_67&...
>
> Sammen med en chipresetter og chip fra de originale flyttes over

Jeg foretrækker en patron lige til at sætte i dvs. incl mont chip som
de originale. Jeg er ikke en ørn til at stå og "fedte" med lim/hvilken
og hvorlænge holder en chip ?
og som skal man tage stilling til om man ønsker type 1 eller type 2
patroner, det er noget kludder og hvad skal man købe 1.gang det er
ikke helt krystalsikkert forklaret
Er der lavet en you-tube video til at se hvad man skal gøre og
hvordan ?

hos http://stores.ebay.co.uk/TheInkSquid koster 1 patron incl. lev
ved køb af: 10/17,95 kr og 20/15,82 og 30/15,35 og 40/14,84 kurs
benyttet 9 kr = 1 £

/jet

Fra : Pico

Dato : 04-09-10 15:03

> [...]
>
> hos http://stores.ebay.co.uk/TheInkSquid koster 1 patron incl. lev
> ved køb af: 10/17,95 kr og 20/15,82 og 30/15,35 og 40/14,84 kurs

Den kiggede jeg også på da jeg for nylig købte patroner, men alligevel endte
jeg som vanligt med at købe med chip hos Nordisk Ink, der ved jeg kvaliteten
er i orden osv. Gider heller ikke fedte med at skifte chip. Køber du uden
chip hos ham får du et stykke papir med der beskriver arbejdsgangen.
--
MVH
Pico

Fra : Preben

Dato : 04-09-10 15:52

Den 01.09.2010 kl. 08:16 skrev Jet <jetrotte@gmail.com>:

> Tak jeg nåede at læse Tænk's test og har valgt en Canon MP640
> Patronerne har jeg set de er billigst her !
> http://stores.ebay.co.uk/TheInkSquid
> nogen der er billigere ?

Jeg har netop købt i LIDL til kr. 35,- pr stk til min MP640.

--
mvh/Preben

Fra : Jet

Dato : 04-09-10 11:26

On 4 Sep., 17:02, "Pico" <Selveste...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> er i orden osv. Gider heller ikke fedte med at skifte chip. Køber du uden
> chip hos ham får du et stykke papir med der beskriver arbejdsgangen.

Tager vi 20 patroner med chip hos Nordic Ink koster de 900 kr +
levering
hos The Ink Squid koster 20 patroner med chip 35,15 £ incl levering =
316,35 kr kurs 9 = 1 £
Jeg skriver senere når jeg har fået og testet patronerne i næste uge.

Det er for bøvlet at man skal bruge tid på at klistre chip og resette
i en "dyr" resetter, når man
kan nøjes med at skifte patron dvs. med chip og svjs er vejledningen
dertil på engelsk

/jet

Fra : Jet

Dato : 04-09-10 11:29

On 4 Sep., 17:52, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Jeg har netop købt i LIDL til kr. 35,- pr stk til min MP640.
>
> --
> mvh/Preben

Det får mig til at spørge har LIDL solgt MP640 ?
Jeg ved at Bilka og andre af og til sælger printere, som de får
tilbudt, det er printere som skal udgå og så får Bilka tilbudt, så de
kan "skydes" af
billigt. Nu er MP640 fra august 2009, men de andre MP'er bliver her i
oktober afløst af en helt ny serie, se Canon's DK site.

/jet

Fra : Preben

Dato : 04-09-10 22:52

Den 04.09.2010 kl. 19:29 skrev Jet <jetrotte@gmail.com>:

> [...]
> billigt. Nu er MP640 fra august 2009, men de andre MP'er bliver her i
> oktober afløst af en helt ny serie, se Canon's DK site.

Ikke mig bekendt, men patronerne har de, og de er med chip.

--
mvh/Preben