DELL DV051Series: Keyboard Failure efter o~
Fra : IKJ

Dato : 17-08-10 09:30

Min vens DELL stationære PC, født med Dells trådløse Keyboard og mus viser
efter oprydning og brug af defragmentering, diskoprydning og Ccleaner
følgende fejl:

Keyboard Failure
Drive 2 not found: Parallel ATA, PATA-0 (PRI IDE Master)
Drive 3 not found: Parallel ATA, PATA-1 (PRI IDE Slave)
Strike the F1 key to continiue, F2 to run the setup utility

Men når man trykke F1 eller F2 eller andre, sker der ingen ting.

Batterier i keyboard og mus er udskiftet.

Hvordan afhjælper man problemet?
Hvordan kommer man i kontakt med PCen?

hilsen IKJ

Fra : IKJ

Dato : 17-08-10 09:57

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men når man trykke F1 eller F2 eller andre, sker der ingen ting.
>
> Batterier i keyboard og mus er udskiftet.

Beklager mit spørgsmål. "Fejlen" er fundet"

Min ven havde glemt en DVD i et af drevene og da denne var fjernet var
fejlen også borte.

Beklager ulejligheden

hilsen IKJ

Fra : Gamle

Dato : 17-08-10 14:53

IKJ wrote:

> Beklager mit spørgsmål. "Fejlen" er fundet"
>
> Min ven havde glemt en DVD i et af drevene og da denne var fjernet var
> fejlen også borte.
>
> Beklager ulejligheden

Det Var Da godt. Og billigt.

Og der var måske andre der kunne bruge "løsningen". Det sker jo man glemmer
drevet.

Mvh.
Torben