IBM R51
Fra : Lars

Dato : 11-08-10 21:38

Hej

Jeg har geninstalleret XP på min gamle IBM R51 2887-AVG, men kan ikke
får w-lan til at virke igen. Under enhedshåndteringen viser den at
netværkscontrolleren ikke virker/er installeret korrekt.

Jeg har hentet diverse driver fra IBM's hjemmeside og alle virker fint
på nær driveren til Wireless.

http://download.lenovo.com/ibmdl/pub/pc/pccbbs/mobiles/7ywc54ww.exe

Nogen der kender denne problemstilling og som kan hjælpe med en løsning?

vh. L

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-08-10 21:47

Lars skrev:

>Jeg har hentet diverse driver fra IBM's hjemmeside og alle virker fint på
>nær driveren til Wireless.

Du er sikker på at det er det rigtige kort og ikke en af de andre 3
drivere du skal bruge
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-55029