Ny billig printer - hvilken
Fra : Kim

Dato : 02-08-10 15:24

Skal have fat i en printer til min datter der skal på efterskole.

Krav:

Ikke for stor
Selvstændige farvepatroner
USB

Har I forslag?

Kim

Fra : Max

Dato : 02-08-10 16:23

Hej Kim

> Har I forslag?

En på tilbud i f.eks. Bilka, og så kan man smide
den ud når patronerne er tomme.

Max

Fra : Jet

Dato : 02-08-10 09:30

On 2 Aug., 18:23, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Kim

> En på tilbud i f.eks. Bilka, og så kan man smide
> [...]

Disse patroner i en tilbuds-printer indeholder kun blæk hvad der
svarer til en "snaps", dvs, max 5 ml trods at emballagen er til eks.
38 ml farve eller 42 ml sort, ja der fåes også farvepatroner der
indeholder 19 ml, dvs. kun halvt fyldte af dem med 38 ml i.

/jet

Fra : Max

Dato : 02-08-10 16:35

Hej Jet

> [...]
> 38 ml farve eller 42 ml sort, ja der fåes også farvepatroner der
> indeholder 19 ml, dvs. kun halvt fyldte af dem med 38 ml i.

Det gælder så ikke alle, har lige købt en Canon, og det er
nøjagtig samme patroner der sidder i den som dem man
køber løs, og de vejer det samme.

Max

Fra : Ole C

Dato : 02-08-10 16:45

Kim skrev blandt andet:

> Skal have fat i en printer til min datter der skal på efterskole.

> [...]

Kvickly har en Epson multifunktionsmaskine til 400 kr. i denne uge - kun 100
kr. mere end prisen på det sæt blækpatroner jeg netop har købt til min
tilsvarende HP.....

--
vh
Ole C

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-08-10 16:50

Ole C skrev:

>Kvickly har en Epson multifunktionsmaskine til 400 kr.

Det skulle vel ikke være
http://nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=915&pf_id=6075599 for så kan
den bestilles til levering i en hvilken som helst brugs hvis der ikke
skulle være en Kvickly i nærheden

Fra : Ole C

Dato : 02-08-10 20:39

Ivan V. Klattrup skrev blandt andet:

> Det skulle vel ikke være
> http://nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=915&pf_id=6075599 for
> så kan den bestilles til levering i en hvilken som helst brugs hvis
> der ikke skulle være en Kvickly i nærheden

Kvicklys ser ud til at være en mere avanceret model, men de har ikke skrevet
modelnummer i tilbudsavisen (tumber!)
Om det så er funktioner man har brug for, er jo en anden sag...

--
vh
Ole C

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-08-10 21:24

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i meddelelsen
> Kvicklys ser ud til at være en mere avanceret model, men de har ikke
> skrevet modelnummer i tilbudsavisen (tumber!)

Det står da i teksten over billedet af printeren

Kvicklys er en SX210

Nettorvets er en SX110

Jan

Fra : Ole C

Dato : 02-08-10 21:48

Jan Vestergaard skrev blandt andet:

> Det står da i teksten over billedet af printeren
>
> Kvicklys er en SX210
>
> Nettorvets er en SX110

Har ikke set papirudgaven af avisen, men kun den på nettet:
http://ipaper.ipapercms.dk/Kvickly/2010/Kvickly/3110Basisjul/
- og du har ret.
Så det er altså mig selv der er tumbet

--
vh
Ole C

Fra : Kim

Dato : 03-08-10 21:57

Hej Alle

Tak for svarene, jeg har valgt at købe Epson sx210 hos Kvikly.

Kim

Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-08-10 03:54

On 02/08/2010 16:24, Kim wrote:
> Skal have fat i en printer til min datter der skal på efterskole.

> [...]

Hvordan skal den være billig? Skal den være billig i anskaffelse, eller
skal den være billig i drift?

--
Peter Knutsen