Saitek Cyborg EVO Wireless
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-08-10 12:52

Hejsa

Hvor fanden ka man købe Saitek Cyborg EVO Wireless henne ?????

Dem jeg har fundet sælger / sender ikke til Danmark .....Dammmmmmmm

Håber i vil hjælpe mig her inde....

Mvh.

Lars S. J.

Fra : Ole C

Dato : 02-08-10 13:10

Lars S. Jensen skrev blandt andet:

> Hvor fanden ka man købe Saitek Cyborg EVO Wireless henne ?????
>
> Dem jeg har fundet sælger / sender ikke til Danmark .....Dammmmmmmm
>
> Håber i vil hjælpe mig her inde....

Efter få sekunder på Google:
http://www.flightshop.dk/products_/1469/saitek_flight_sim_controllers/saitek_cyborg_evo_wireless_joystick
http://dk.ebid.net/for-sale/saitek-cyborg-evo-wireless-joystick-usb-12183095.htm
http://www.amazon.co.uk/Saitek-Cyborg-EVO-Wireless-Joystick/dp/B00030GSJE
http://www.twenga.co.uk/prices-Cyborg-Evo-Wireless-SAITEK-Joystick-82472-0
etc.

--
vh
Ole C

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-08-10 13:24

Hejsa Ole

Flightshop har dårlige omtagelser , så den er udelukket....
og Twenga ka jeg ikke li...........Det er sku nok med at jeg har Amazon ,
men får bare den meddelse fra Amazon , at de ikke sender og sælger i Danmark
......Dammm

Men hvad er så bedst af de 2 andre ???? (eBid - Amazon)

Og hvorfor fanden sælger og sender Amazon ikke Saitek Cyborg EVO Wireless i
Danmark ?????

Mvh.

Lars

Fra : Kurd

Dato : 02-08-10 13:40

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad er så bedst af de 2 andre ???? (eBid - Amazon)
>
> Og hvorfor fanden sælger og sender Amazon ikke Saitek Cyborg EVO Wireless

Henvend dig til kommunen, og få bevilget psykologhjælp. Og lær lidt om
omtagelser.