Trådløs printer
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 00:20

Jeg har en ældre HP laserprinter med USB, som jeg godt kunne tænke mig at
bruge trådløst med min bærbare pc. Kan man få en wifi-dims til at sætte på
printeren, så den kan kommunikere direkte med den bærbare pc eller hvad?

Fra : jk

Dato : 20-07-10 09:33

On Tue, 20 Jul 2010 01:19:47 +0200, "J. Fogd" <nomail> wrote:

> [...]
>printeren, så den kan kommunikere direkte med den bærbare pc eller hvad?

Ja, du kan købe en trådløs printerserver og sætte i usb.

Se edbpriser.dk, netværk, printerserver, alle filtre,
forbindelsesteknologi, trådløs.

Men jeg har en router (asus w500), som har 2 stk. usb, og trådløs. Så
har jeg sat en usb printer direkte på denne router, og det bliver en
netværksprinter med ip 192.168.1.1 port 9100.

mvh

John