nogen, der har erfaring med WinFamily
Fra : Kurt G

Dato : 18-03-10 16:38

Jeg har pt WinFamily 6.02, som jeg dog ikke har brugt i meget lang tid.
Er der nogen, som har erfaring med de(n) nyeste versioner, som er kommet
efter 6-eren?
Jeg påtænker at opgradere, men vil gerne lige vide, om det er værd at bruge
penge og kræfter på!

Mvh Kurt

Fra : Robert Piil

Dato : 18-03-10 16:46

Kurt G skrev:
> [...]
> efter 6-eren?
> Jeg påtænker at opgradere, men vil gerne lige vide, om det er værd at bruge

Det er værd at bruge kræfter på at skifte til noget andet end Winfamily.
Jeg har selv været der - og det var da nogenlunde ift. konkurrenterne på
det tidspunkt, men siden blev det overdraget til den nuværende ejer
(vistnok med en mellemstation) og der skete ikke anden end endeløse
løfter om at en ny version var på vej i flere år. WinFamily er desuden
berygtet for sin dårlige implementering af GEDCOM, med deraf følgende
problemer med at kommunikere med andre slægtsprogrammer.

--
Robert Piil

Fra : Kurt G

Dato : 18-03-10 16:54

Tak for dit svar. Det er nogenlunde også det, som jeg husker!
Mvh Kurt
Og undskyld, at jeg postede i forkert gruppe!