Borup Kartoteket Danske Nazister i en s~
Fra : jama

Dato : 11-03-10 04:24

Er der nogen her der ved, hvor denne bog (hæfte er det vel nærmest) kan
lånes/købes. Jeg har mistet mit eksemplar for et par år siden, skal lave
noget om DNSAP derfor, er ikke klar over om bogen stadig findes?
jørgen

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-03-10 10:00

jama wrote:
> [...]
> kan lånes/købes. Jeg har mistet mit eksemplar for et par år siden,
> skal lave noget om DNSAP derfor, er ikke klar over om bogen stadig

Hvis du skal søge på nettet, er det nok smartere at søge på
"boVrup"-kartoteket.
Jeg har et eksemplar, som jeg ikke vil af med, men besvarer gerne spørgsmål.

Per V

--
Læs om "mit liv som fugl" på bogguide her:
http://www.bogguide.dk/meninger.asp?_unr=1526340.