Bundkort til 2x Core Duo?
Fra : Nicolai

Dato : 01-03-09 20:01

Findes subj.?

Jeg vil rent faktisk gerne have en maskine med 2x Quad Core Intel core duo.

Findes det? Forslag? Gerne Intel eller Asus.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 02-03-09 00:47

Karl Erik Nielsen har bragt dette til verden:
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i meddelelsen

> Her er et par stykker:
....snip

Og ikke et eneste af dem kan du putte 2 processorer i, det var jo det
han efterlyste.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-03-09 00:56

Karl Erik Nielsen wrote:

> Her er et par stykker:

Du citerer præcis den linie du overser...

Jesper Poulsen

Fra : Preben Larsen.

Dato : 02-03-09 00:52

Nicolai sendte dette med sin computer:
> Findes subj.?
>
> Jeg vil rent faktisk gerne have en maskine med 2x Quad Core Intel core duo.
>
> Findes det? Forslag? Gerne Intel eller Asus.

Mig bekendt er der ikke noget board med 2*LGA775

Men her er nogle kort der kan tage mere end een CPU.

http://tinyurl.com/ad8p28

Hvad skal du bruge det til?

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 02-03-09 09:48

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> Findes subj.?
>
> Jeg vil rent faktisk gerne have en maskine med 2x Quad Core Intel
> core duo.
> Findes det?

Nej.

>Forslag?

Så hedder der Xeon socket LGA771

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Nicolai

Dato : 02-03-09 16:17

> Nej.

Æv :)

> Så hedder der Xeon socket LGA771
Æv ;)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-03-09 17:52

"Nicolai" skrev

> Æv ;)

Hvorfor æv?
Har du en røvfuld LGA775 processorer du ikke ved hvad du skal bruge til?
Du kan evt overveje distribuerede miljøer - klynger/grids etc

- Peter

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-09 19:02

> Hvorfor æv?
> Har du en røvfuld LGA775 processorer du ikke ved hvad du skal bruge til?
> Du kan evt overveje distribuerede miljøer - klynger/grids etc

Det var til lydløst hjemmebrug :)

Fra : Niels C. Grønlund [D~

Dato : 10-03-09 20:23

"Nicolai" skrev i meddelelsen

> Æv :)

> Æv ;)

Intel D5400XS motherboard - Det rykker men er LGA 771.....

Så kan du få dine 8 kerner (2 * 4) hvis du har råd.....

Kan varmt anbefele lige det board.

/Niels