Lotterikollektioner i Sundbyøster 1945-50
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-01-09 11:37

Har nogen i gruppen adgang til fx ældre telefonfagbøger for hovedstaden,
kan vedkommende måske fortælle mig mere præcis hvor i følgende fire
gader i København S der var lotterikollektion omkr. 1945-50?

Amsterdamvej
Bremensgade
Nyrnberggade
Trægården

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Finn

Dato : 31-01-09 15:26

Ved ikke om det kan hjælpe dig, men i 1961 var der lotterikollektion på
adressen:
Amsterdamvej: Ikke fundet nogen
Bremensgade: 47.1. ved Anna kristensen
Nyrnbergade: 28.1 ved Ingeb. Kristine Nielsen.
Trægården: 2.1 ved frue P. neergaard.

mvh Finn Larsen, 4220

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-01-09 15:51

Finn skrev:

> [...]
> Amsterdamvej: Ikke fundet nogen
> Bremensgade: 47.1. ved Anna kristensen
> Nyrnbergade: 28.1 ved Ingeb. Kristine Nielsen.

Jo, 3 ud af 4 er fint, tak. Men hvis andre ved noget om Amsterdamvej, er
jeg glad for et svar mere.

Mvh.: Jørgen