Søger fotos af gl. vejlby
Fra : Heinrich Frausing

Dato : 28-12-08 18:58

Hej alle

Jeg søger gamle fotos af Vejlby (vejlby risskov uden for Århus)
Og især fotos af området ved kirken Bredkildegade og Vægtervej.
Alt har interresse.

--
Hilsen
Heinrich Frausing

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-12-08 22:23

Heinrich Frausing wrote:
> Hej alle
>
> Jeg søger gamle fotos af Vejlby (vejlby risskov uden for Århus)
> Og især fotos af området ved kirken Bredkildegade og Vægtervej.
> Alt har interresse.

Du har søgt her http://www.aarhusbilleder.dk/

M.v.h
Niels

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 29-12-08 00:04

> Du har søgt her http://www.aarhusbilleder.dk/
>

> M.v.h
> Niels

Ja, jeg har kigget på aarhusbilleder, der er desværre ikke så mange billeder
af vej og huse.

Heinrich

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-01-09 14:06

"Heinrich Frausing" <frausing@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg har kigget på aarhusbilleder, der er desværre ikke så mange
> billeder af vej og huse.

Der er tusindvis af billeder på lokalhistorisk arkiv på Hovedbiblioteket i
Århus. Og de er (blandt andet) sorteret efter adresser.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 11-01-09 13:08

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Der er tusindvis af billeder på lokalhistorisk arkiv på Hovedbiblioteket i
> Århus. Og de er (blandt andet) sorteret efter adresser.

Tak for info martin
Jeg vil tage der ind og kigge på dem

--
Heinrich

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 23:06

Oy!

Da det nok kun er interessant med vejlbyområdet, kan jeg varmt anbefale
bogen
"Vejlby-Risskov - gennem tiderne" af Regnar Knudsen (1955).
Den kan lånes på Risskov bibliotek. Der er mange billeder og historier til.

Herr. Møller

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 11-03-09 16:58

Tak hr. Møller

Jeg vil tage forbi Biblioteket en dag og kigge i bogen.
Mange tak for tippet

Til jer andre, tak for tips, har dog ikke lige kunne finde billeder af det
hus jeg søger efter, på nogen af billederne.

Heinrich