Fuglebjerg kirkebog
Fra : Lotte Brændegaard Hv~

Dato : 26-11-08 20:15

Hvor finder jeg om Fuglebjerg kirkebog er afleveret indtil 1944/45 til
Landsarkivet for Sjælland ? Jeg skal bruge en fødsel i 1944 (ikke så
meget fødslen, den har jeg), men især forældrene og forhåbentlig hvor
de er gift ...

Med venlig hilsen
Lotte

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-11-08 21:32

Lotte Brændegaard Hvid <lotte@5T45Nvirgo-fyn.dk> (slet 5T45N) skrev 26
Nov 2008 19:14:32 GMT

>Hvor finder jeg om Fuglebjerg kirkebog er afleveret indtil 1944/45 til
>Landsarkivet for Sjælland ?

Ifølge Daisy er den afleveret og tilgængelig for selvekspedition på
læsesalen i Landsarkivet for Sjælland. Og da den slutter i 1946 er hele
bogen er fuldt tilgængelig.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/