driver til ms-6716
Fra : Jemo

Dato : 12-03-08 13:06

Hey er der nogen der ved hvor jeg kan hente driver til et motherboard
" ms 6716 ver. 1" , har geninstalleret win XP, men der er driverne til
Lan- usb-reader - lydkort ikke, er der nogen der kan hjælpe med et
link ?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-03-08 21:09

On Wed, 12 Mar 2008 12:05:53 -0700 (PDT), Jemo <redjemo@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>" ms 6716 ver. 1" , har geninstalleret win XP, men der er driverne til
>Lan- usb-reader - lydkort ikke, er der nogen der kan hjælpe med et

Navnet tyder på et MSI bundkort, men det kan ikke genfindes på deres
hjemmeside. Så det er nok et MSI OEM produkt, formentlig produceret
for HP eller Medion.

Drivere skal findes på sælgerens hjemmeside - Alternativt må du
anvende drivere fra de relevante chip producenter...

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 21:11

Jemo wrote:
> [...]
| " ms 6716 ver. 1" , har geninstalleret win XP, men der er driverne til
| Lan- usb-reader - lydkort ikke, er der nogen der kan hjælpe med et

Du skal ha' fat i computer-producenten's hjemmeside, idet det tyder på at
det er et OEM bundkort fra Msi.( a'la Medions )

Mvh Ebbe

Fra : Jemo

Dato : 12-03-08 14:51

On 12 Mar., 21:10, "Ebbe \(7000\)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> wrote:

> Du skal ha' fat i computer-producenten's hjemmeside, idet det tyder på at
> det er et OEM bundkort fra Msi.( a'la Medions )
>
> Mvh Ebbe

Der er en medion, men på deres hjemmeside er der kun chipset,bios
driver ikke nogen multimedie driver eller lan driver , gik ind på sn
nummeret men ak og ve, hvad kan så gøre :(

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 21:56

Jemo wrote:

| Der er en medion, men på deres hjemmeside er der kun chipset,bios
| driver ikke nogen multimedie driver eller lan driver , gik ind på sn
| nummeret men ak og ve, hvad kan så gøre :(

Hvis du kigger her: http://www.uktsupport.co.uk/advent/pc/3218.htm
Så er der nævnt bl.a. hvilket lydkort og netkort der sidder i MB, så skulle
det være muligt at finde via Google.

( jeg fandt linket ved at skrive "msi+6716" på Google)

Mvh og god jagt.
Ebbe