Hvor henter I Asus opdateringer?
Fra : Jens G

Dato : 08-03-08 11:55

Jeg har købt et Asus M2A-VM til konens computer, og der var i den
forbindelse nogle opdateringer jeg ville hente fra Asus.

Jeg har fundet frem til
http://support.asus.com/download/download.aspx
men da det site virker uendeligt langsomt, vil jeg lige høre om der er
andre, hurtigere steder at hente opdateringer?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Hans

Dato : 08-03-08 12:15

Jens G wrote:
> [...]
> men da det site virker uendeligt langsomt, vil jeg lige høre om der er
> andre, hurtigere steder at hente opdateringer?

Det kommer lidt an på hvornår på døgnet du prøver hos Asus, og hvilken
server du vælger.

Chipsæt/Gfx/Sb drivere kan hentes hos ATI som en samlet pakke:
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/integrated-xp

HD Audio kan hentes hos Realtek:
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false

NIC driverene til RTL8111 chippen kan også hentes hos Realtek:
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=13&PFid=5&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false

Hans

Fra : Jens G

Dato : 08-03-08 13:34

On Sat, 8 Mar 2008 12:14:59 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

> [...]
>
>NIC driverene til RTL8111 chippen kan også hentes hos Realtek:

Ja,- det er selvfølgelig en mulighed.
Der ser endda ud til at være noget der er nyere end det fra Asus'
side.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 08-03-08 20:46

On Sat, 08 Mar 2008 13:34:23 +0100, Jens G wrote in
dk.edb.hardware.bundkort <47d28726.232891578@dtext.news.tele.dk>:

>Ja,- det er selvfølgelig en mulighed.
>Der ser endda ud til at være noget der er nyere end det fra Asus'
>side.

Jeg har med held brugt:

http://www.asus.de

Den er på tysk, men ofte mere tilgængelig.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Jens G

Dato : 08-03-08 21:05

On Sat, 08 Mar 2008 20:46:26 +0100, Svend Erik Jensen
<adressen@er.invalid> wrote:

>Jeg har med held brugt:
>
>http://www.asus.de
>
>Den er på tysk, men ofte mere tilgængelig.

Men så snart man trykker på download ender man alligevel på
http://support.asus.com/download/download.aspx , bare med tysk sprog.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 09-03-08 11:23

Øv, så er man jo lige vidt.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-03-08 16:10

On Sat, 08 Mar 2008 13:34:23 +0100, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

> [...]

Jeg har et Asus P5AD2-Premium bundkort og kan ikke finde nye opdtarede
drivere til On Bord-lydkortet.

Der står i systemoplysninger det at lydmodulet er fra C-Media - som
heller ikke hjælper....

Nogen der har gode råd?