Bundkort til Intel Core 2 Duo E8400.
Fra : Pølsesnak

Dato : 29-02-08 12:30

Jeg har købt (bestilt) en Intel Core 2 Duo E8400, og skal nu finde et
passende bundkort til den. Det er jo et gedemarked at finde rundt i de mange
forskellige mærker, modeller og chipsets, så jeg tænkte jeg ville spørge her
. Det skal være billigt og stabilt. Jeg har altid haft en vis svaghed
for ASUS.
Skal forresten også have ram. Tænkte jeg ville nøjes med 2 gb til at starte
med. Igen, det må ikke være alt for dyrt. Nogen forslag?

På forhånd tak,
Henrik.

Fra : Mads

Dato : 29-02-08 17:35

On Fri, 29 Feb 2008 12:30:07 +0100, Pølsesnak <poelsesnak@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Skal forresten også have ram. Tænkte jeg ville nøjes med 2 gb til at starte
>med. Igen, det må ikke være alt for dyrt. Nogen forslag?

Et Asus bundkort med P35 chipset, f.eks. Asus P5K.
Det er klippestabilt og med modeller fra 600 kr og op.

RAM: Corsair Dominator. 2 GB for ca 500 kr

mvh Mads

Fra : Pølsesnak

Dato : 01-03-08 00:37

> Et Asus bundkort med P35 chipset, f.eks. Asus P5K.
> Det er klippestabilt og med modeller fra 600 kr og op.
> RAM: Corsair Dominator. 2 GB for ca 500 kr

Glimragende! Begge dele er noteret. Tak.

M.v.h.
Henrik.

Fra : Finn og Angela

Dato : 29-02-08 23:44

"Pølsesnak" <poelsesnak@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal forresten også have ram. Tænkte jeg ville nøjes med 2 gb til at
> starte med. Igen, det må ikke være alt for dyrt. Nogen forslag?
>
> På forhånd tak,
> Henrik.

Kingston ValueRAM 2x1GB, 350.-

Finn