Gigabyte - GA-X38-DS5 - SLI/Corssfire spør~
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 29-12-07 14:16

Hej Ng

Jeg overvejer at købe overstående bundkort, men kan ikke lige gennemskue, er
SLI og CrossFire det samme.. Kan jeg købe to Nvidia Geforce 8600 grafikkort
og smække i og bruge SLI teknologien ?

Mvh Jacob

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-12-07 14:20

On Sat, 29 Dec 2007 14:15:53 +0100, Jacob d'Andrade wrote:

> [...]
> SLI og CrossFire det samme.. Kan jeg købe to Nvidia Geforce 8600 grafikkort

Nej, det er ikke det samme, du skal finde ud af om du vil have ATI elle
NVidia, og ønsker du så at bruge flere GFXkort, er du nødt til at vælge det
bundkort der understøtter dit valg af GFX.

--
mvh.

Fra : Hans

Dato : 29-12-07 14:22

Jacob d'Andrade wrote:
> [...]
> gennemskue, er SLI og CrossFire det samme.. Kan jeg købe to Nvidia
> Geforce 8600 grafikkort og smække i og bruge SLI teknologien ?

Nej. Vil du køre SLI kommer du ikke udenom bundkort med nForce chipsæt, da
SLI er udviklet af nVidia.

Hans