kan firewire påvirkes af usboverførsel ?
Fra : not@home.se

Dato : 02-11-07 20:04

hej jeg har et problem med mit tvprogram som går ud når jeg begynder
at overføre data til min mobiltelefon via usb eller når jeg pakker
store filer ud med winrar, jeg ved ikke helt om det er den rette
gruppe jeg spørger i da jeg ikke ved hvor problemet ligger.

men det burde ikke være fordi min maskine er for langsom da det hele
er helt nyt og består af en atlon 64 5000 dualkerne 2 giga ram og et
radeon hd2600xt (512mbram)

men mit tvkort er tilsluttet via firewire kan det som sidder i
firewireporten påvirkes af det som kører i usbportene og overbelastes
på en måde ?

jeg har mistanke om at det er mine codec til tvprogrammet der er noget
i vejen med, men det undrer mig at det påvirkes af at jeg overfører
data til min mobil via usb når resten af maskinen er så hurtig håber
at nogen kan hjælpe ?

Fra : Akadut

Dato : 02-11-07 22:58

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> i vejen med, men det undrer mig at det påvirkes af at jeg overfører
> data til min mobil via usb når resten af maskinen er så hurtig håber

Der må også være noget galt med dine store bogstaver.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-11-07 05:34

"Akadut" <akadut@div.xx> skrev i meddelelsen

> Der må også være noget galt med dine store bogstaver.

Hvad hulen laver du i de her grupper?
Du bestiller ikke andet end at brokke dig over alt.
Så er det ene galt, så er det andet galt..
Ikke alle skriver som du, og du har da så sandelig bevist at du heller ikke
er et perfekt menneske (påstår heller ikke at jeg er).

/Benjamin