MSI K9A-PLATINUM AM2 PCI-E DDRII-spørgsmål~
Fra : not@home.se

Dato : 21-10-07 08:40

hej min computer med xp pro sp2 skrev pludselig el-besparende modus og
slukkede ned lige da vi var færdige med at se en film, hvordan kan det
være jeg har været inde i egenskaber/pauseskærm/strømstyring og slå
alt til (aldrig) så den burde da ikke slukke ned eller hvad har jeg
gjordt forkert ? hvor kan det ellers indstilles ?

og hvis jeg inde i biosen slår (acpi funktionen) fra så kan windows
ikke starte op normalt men spørger om jeg vil starte op i fejlsikret
tilstand eller normalt og hvis jeg vælger normalt så starter den bare
op med samme sorte skærm igen med de samme valgmuligheder

jeg er ikke helt inde i det med strømbesparende
og dvale tilstande men mit nye bundkort kan vist det hele jeg vil bare
gerne have det slået fra, det er et MSI K9A-PLATINUM AM2 PCI-E DDRII
Crossfire

jeg har også spurgt i MS gruppen da jeg er lidt i tvivl om det hører
ind under windows eller bundkortet