USB strømskinne på ASUS P5K
Fra : JAE

Dato : 05-10-07 19:59

Hej

Kan man få en USB strømskinne til at virke på et ASUS P5K bundkort? Dvs. få
alle tilkoblede ting til at slukke når computeren lukkes ned.

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget i BIOS opsætningen.

Mvh.
Jacob

Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-10-07 07:58

"JAE" <jacob@engelrud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få alle tilkoblede ting til at slukke når computeren lukkes ned.
>
> Jeg kan ikke umiddelbart finde noget i BIOS opsætningen.

Hvis du har plads til et PCI usb kort, så virker det med sådan et i.

// Sid

Fra : skibber

Dato : 06-10-07 10:30

On 05-10-2007 20:58:33, "JAE" wrote:
> [...]
> få alle tilkoblede ting til at slukke når computeren lukkes ned.
>
> Jeg kan ikke umiddelbart finde noget i BIOS opsætningen.

Du skal finde en jumper på dit bundkort
der hedder PS2_USB_PWR1
og sætte den til det du efterlyser.

Du har nemlig brug for det der hedder
+5VSB (stanby) for PS/2 or USB wake up event.

Det er ikke alle nyer bundkort der har denne jumper
den er sparet væk.

/skibber