Bedste bundkort?
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 11:37

Hejsa,

Jeg har i noget tid søgt efter den optimale
maskine til 3Ds MAX arbejde.
Jeg er pt. på udkig efter det bedste motherboard til mit arbejde - og har
mere eller mindre besluttet mig for at det skal give mulighed for følgende:

2 stk Intel Quad core processorer.
Der skal være mulighed for opgradering til min. 16 GB RAM - gerne mere
Meget gerne mulighed for SLI til grafikkort.
Der må gerne være onboard lyd - men det er bestemt ikke noget must.
RAID opsætning af harddiske (gerne WD Raptor-SATA 10000rpm (hvis det har
noget med motherboardet at gøre))

Hvad vil I foreslå?

Mvh John :)

Fra : Kjeld Nørgaard

Dato : 07-11-07 17:30

John <uioshdf> skrev:
> [...]
>Der skal være mulighed for
>opgradering til min. 16 GB RAM - gerne mere
>Meget gerne mulighed for SLI til grafikkort.

Prøv at se på TYAN bundkort f-eks hos Shg.dk eller
TYANs hjemmeside.

kjeld