P&Q 0115 CM-194V-0 Motherboard
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-08-07 15:02

Hej

Jeg har et P&Q 0115 CM-194V-0 Motherboard med processor liggende, som
jeg godt lige kunne bruge til et lille project.

Jeg har desværre ikke manualen dertil, og kan ikke lige finde noget på
nettet.

Er der en der ved hvor jeg kan downloade den, eller blot har en
fortegnelse over hvordan ledningerne til LED's og Power/Reset skal
sidde på et sådan board

Håber på et posetivt svar.

--
Slet transportmidlet før eu