USB Stikdåse?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 26-08-07 15:52

Hvis bundkortet ikke lige vil slukke for USB stikdåsen, og man ikke har
plads til en PCI usb, hvad gør man så?

// Sid

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-08-07 16:21

"sls(2770)" wrote

> Hvis bundkortet ikke lige vil slukke for USB stikdåsen, og man ikke har
> plads til en PCI usb, hvad gør man så?

Hvis jeg ville slukke for enhederne som er tilsluttet ville jeg nok
trække kablet ud efter at jeg har slukket maskinen, og huske at isætte
stikket før jeg tændte maskinen igen.

Fra : Hans

Dato : 26-08-07 17:28

sls(2770) wrote:
> Hvis bundkortet ikke lige vil slukke for USB stikdåsen, og man ikke
> har plads til en PCI usb, hvad gør man så?

F.eks. en el-spareskinne med et masterstik:

http://www.energimidt.dk/emweb/Privat/Produkter/Elspareprodukter/

Hans

Fra : sls\(2770\)

Dato : 26-08-07 17:53

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> F.eks. en el-spareskinne med et masterstik:
>
> http://www.energimidt.dk/emweb/Privat/Produkter/Elspareprodukter/
>
> Hans

takker, den kendte jeg ikke lige..

// Sid

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-08-07 19:16

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis bundkortet ikke lige vil slukke for USB stikdåsen, og man ikke har
> plads til en PCI usb, hvad gør man så?

Tjek din BIOS om der ikke skulle være en mulighed for "USB power on standby"
eller noget i den stil.

- Martin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-09-07 23:12

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev

> Hvis bundkortet ikke lige vil slukke for USB stikdåsen, og man ikke har
> plads til en PCI usb, hvad gør man så?

www.tersgov.dk/usbsnyd.jpg

Kan svjv. ikke købes færdigt.

Claus

Fra : sls\(2770\)

Dato : 21-09-07 10:14

> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev

> www.tersgov.dk/usbsnyd.jpg
>
> Kan svjv. ikke købes færdigt.
>
> Claus

Har du en opskrift på hvordan man fletter den sammen?

// Sid