Blomsterforretning i Århus
Fra : Finn, 4220

Dato : 29-03-07 20:10

Skulle der være en lokalkendt i Århus og omegn
der har kendskab til en blomsterforretning i Bruunsgade
der skulle hedde et eller andet med Seibech.
Ville være rigtig glad for alle oplysninger, da det
skulle være min farfars bror der havde den.
Ved ikke hvornår vi snakker om men da han er født
omkring 1900 er det vel omkring 1930 + - et par år.

Mvh Finn Larsen, 4220 Korsør

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-03-07 21:24

Finn, 4220 skrev bl.a.:

> Skulle der være en lokalkendt i Århus og omegn
> der har kendskab til en blomsterforretning i Bruunsgade
> der skulle hedde et eller andet med Seibech.

Min kone og jeg mener der kun er én blomsterbutik i M.P. Bruuns Gade i
vore dage. Nemlig Blomstermarkedet ved Lars Abild Jensen i nr. 58. Du
kan jo prøve at kontakte ham og spørge om han ved noget om sine
forgængere.

Forretningens telefonnummer kan du finde i De Gule Sider på nettet.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk
"Folk, som ved hvad der er bedst, hærger verden som en pest"

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 06:54

On Thu, 29 Mar 2007 22:23:50 +0200, Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> forgængere.
>
> Forretningens telefonnummer kan du finde i De Gule Sider på nettet.

Da jeg omkring 1980 arbejdede i Århus Frimærkehandel (AFA), var der en
blomsterforretning (eller var det frugt og grønt?) i kælderen. Kælderen
blev senere inddraget som en del af frimærkehandelen. Det var vist nr. 40,
42 eller 44. Underligt så glemsom man bliver på sine gamle dage
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen