Hvad var det nu forretningen hed .....
Fra : Per Kyhn

Dato : 21-03-07 18:46

..... som lå på hjørnet modsat Vartov i København.
Det var vistnok en større lidt "pænere" herretøjsforretning.
Jeg mener den må have været der ihverfald til op i tresserne.
mvh
Per Kyhn

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-03-07 18:53

Per Kyhn skrev bl.a.:

> .... som lå på hjørnet modsat Vartov i København.
> Det var vistnok en større lidt "pænere" herretøjsforretning.
> Jeg mener den må have været der ihverfald til op i tresserne.

Den hed vist nok "Tilskærerne".

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Never criticize another indian until you walk a mile in his moccasins!"

Fra : Mogens Bang

Dato : 26-04-07 12:16

Det er rigtigt. Den hed "Tilskærerne"
v.h.
Mogens Bang

Fra : Otto Dan Stiedl

Dato : 29-04-07 19:43

Ja, et kooperativt foretagende lige som Stjernen og Aktuelt.