Skt. Pauls Gade på Frederiksbjerg i Århus
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-11-06 13:05

I en baggård til Skt. Pauls Gade 4-8 ligger en gammel, hærget bygning
med en høj skorsten. Der har i tidernes morgen været mejeri og senere
bageri, skomageri o.m.a. i bygningen, siger en nabo. Hvem kan fortælle
flere detaljer om den - såsom ejere, årstal osv.?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.ingerslevsgaard.dk

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 03-12-06 12:14

"Jørgen Grandt" skrev

> [...]
>skomageri o.m.a. i bygningen, siger en nabo. Hvem kan fortælle flere
>detaljer om den - såsom ejere, årstal osv.?

Hvor bliver alle svarene af? Jeg vil også gerne vide det.

- Jensby

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-12-06 13:16

Jan Bang Jensby skrev bl.a.:

> "Jørgen Grandt" skrev

> Hvor bliver alle svarene af? Jeg vil også gerne vide det.

Jah, nu synes jeg også godt Ole D. m.fl. kunne komme på banen!

--
www.hamigen.dk - www.hf-mosevang.dk

Fra : odg

Dato : 04-12-06 03:11

> Jah, nu synes jeg også godt Ole D. m.fl. kunne komme på banen!

Jamen, det ville jeg skam gerne. Har ledt i mine gamle Århusbøger,
men kan ikke finde noget om den matrikel. Beklager.

mvh ole

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-12-06 08:10

"odg" skrev:

> Jamen, det ville jeg skam gerne. Har ledt i mine gamle Århusbøger,
> men kan ikke finde noget om den matrikel. Beklager.

> mvh ole

Det samme har jeg og med samme resultat. Jeg spørger på lokalarkivet en
dag. Tak for forsøget, Ole.

--
www.grandts.dk - www.ingerslevsgaard.dk