Fotograf Johannes Hauerslev, Fælledvej 9, ~
Fra : Philip Kofoed

Dato : 14-08-06 23:18

Hej,

Fotograf Johannes Hauerslev var aktiv på adressen Fælledvej 9 i perioden
1887 - 1918.
Er hans protokoller bevaret? I givet fald hvor?
Hvis de ikke er, er der så nogen der kan sige noget nærmere om datering af
et billede med nr 57293? Jeg ved at det må være efter 1896, da der på
bagsiden er billede af en præmie fra dette år. Det kunne dog være rart hvis
det var muligt at indsnævre den mulige periode yderligere.

Pft & mvh
Philip Kofoed

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 16-08-06 00:16

"Philip Kofoed" <kofoed@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Fotograf Johannes Hauerslev var aktiv på adressen Fælledvej 9 i perioden
> 1887 - 1918.

Min oldefar, Hans Olsen, havde værtshus på samme adresse omkring år 1900, så
jeg hægter mig lige på spørgsmålet i håbet om, at nogen kender noget til ham
eller værtshuset.

Mogens Jørgensen