Pyrolyseværk ved Fredericia?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-07-06 09:56

Ligger der i dag et pyrolyseværk ved Fredericia? Og andre steder i
landet?

Da jeg futtede ud fra banegården i 'Forurecia' med InterCityLyn for at
bevæge mig op gennem hovedlandet, så jeg ud af et højrevindue i toget et
glimt af højt tårn med en stor flamme i toppen - meget lig det gamle
Pyrolyseværket ved Kløvermarken på Amager i 60'erne. Var det sådan et?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Lolland Falster Slæg~

Dato : 06-07-06 16:07

Jørgen Grandt forklarede den 06-07-2006:

Firma : Shell-Raffinaderiet

Adresse: Egeskovvej 265
Postboks 106
7000 Fredericia

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-07-06 17:26

"Lolland Falster Slægtsdatabase" skrev bl.a.:

> Jørgen Grandt forklarede den 06-07-2006:
>
> Firma : Shell-Raffinaderiet
>
> Adresse: Egeskovvej 265
> Postboks 106
> 7000 Fredericia

Tak. Så var det altså ikke et fatamorgana i juliheden jeg havde set fra
toget.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk