Assens (Turup) dræbt af toget i 1909.
Fra : Flemming Jensen

Dato : 15-05-06 13:30

Jeg søger oplysninger om min oldefar Fiskehandler Anders Christiansen, født
27-10 1864, Vøjstrup - død 09-05-1909, Turup Mark.

Anders Christiansen skulle være omkommet ved en togulykke, efter hvad jeg
har fået fortalt, under udførelse af sit arbejde som fiskehandler.

Jeg vil derfor spørge, om nogen har mulighed for at be- eller afkræfte
dødsårsagen, og i tilfælde af bekræftelse, har en notits eller artikel ang.
ulykken.

Det er kun et forsøg, men jeg håber, I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Flemming Storgaard

Fra : Duddich@webspeed.Dk

Dato : 09-06-06 19:02

Hej Flemming
Jeg kommer lige ind igen fordi du skrev at din Oldefar var
Vajsenhusbarn jeg har siddet og læst i en gammel bog København her og
nu
der var billeder af den Kongelige Waisenhus kan det mon være den jeg
ved ikke om der kan være flere jeg kan sende et billede til dig hvis
du har lyst
MVH Margit Christensen Ringkøbing. Duddich@webspeed.Dk

Fra : Flemming Storgaard

Dato : 05-08-06 09:04